Your browser does not support SVG
sigla-512

Să fii din Moldova aflându-te peste hotare nu este simplu. De ce? De cele mai multe ori, Republica Moldova rămâne o destinație turistică necunoscută, nedescoperită, neexplorată pentru cea mai mare parte a persoanelor pe care le cunoaștem în străinătate. Ce putem face acasă și în afară pentru a contribui la dezvoltarea brandului de țară? Ce potențial turistic are Republica Moldova ? Poate fi acesta un motor de dezvoltare economică pentru comunitățile locale? Sunt doar câteva din întrebările pe care ne dorim să le discutăm cu invitații Panelului Turism și Dezvoltare regională.

  • Diana Lazar, Deputy Chief of Party, Wine Industry Manager, la USAID Competitiveness Project
  • Gabriel Margineanu (Director Agentia Patronala in Industria Turismului)
  • Marina Gospodarenco ( Wine of Moldova/ Marketing Manager Oficiul Viei si al Vinului)
  • Maria Axenti – Co-fondatoarea Centrului de Urbanism Chișinău, Tourism Expert, Ghid, axat pe zona Chișinăului